Friday, August 6, 2010

celoteh serba sedikit .

Assalamualaikum .

Saya Norazlin Othman . Blog ini di cipta untuk penggemar tart . Untuk masa ini , saya hanya membuat tart nenas . Tetapi jika ada permintaan bagi anda semua untuk menggemarkan perasa lain , saya akan cuba sedaya upaya untuk memenuhi permintaan anda :)

Saya sudah bergiat lama dalam pembuatan tat sejak tahun 1995 . Pada awalnya , saya hanya menerima temapahan pada musim raya sahaja . Tetapi , setelah permintaan ramai , saya membuat tat pada bila-bila masa sahaja bergantung pada jumlah permintaan . 


Feedback yang saya terima selama 15 tahun ini cukup memuaskan bagi saya . Namun setiap komen daripada pelanggan akan saya terima dan cuba memperbaikinya .  Harga tat ini bergantung kepada jumlah tat yang ditempah ,kalau banyak yang ditempah , kurang lah sedikit harganya :D
Biasanya , 70pieces berharga rm36 - rm38 .


Pembuatan tart ini agak tinggi sedikit kosnya kerana saya membuat tat ini menggunakan BUTTER bukannya MARJERINE . jdi , harap maklum lah yea .Rasa tart saya mestilah sedap kerana menggunakan butter .hehehe[puji sendiri]
anda akan dapat rasakan kenikmatannya dan kelazatannya ! 
cubalah rasa sekali . saya akan mengemaskini blog ini pada masa yang terluang . saya akan lampirkan lagi gambar-gambar tart yang lain pada masa akan datang .
untuk menghubungi saya .
sila layari ke laman web facebook saya , nilzaronsweet@ymail.com 

Harap maklum . terima kasih .

No comments:

Post a Comment