Wednesday, September 29, 2010

apa cite?

hai salam hari rabu..(masa cite ni di tulis)...lepas raya hari tu aku start keje ...pagi sambung sampai ptg...2 minggu ni mmg penat sgt tp aku seronok buat keje ni...tk la aku sunyi sgt... sb ank2 pun da besar...aishah pun tahun dpn nk sek da..so sekurang2nye aku ade bnda nk buat...kalau duk umah sure aku mkn n buat keje yg sama n mkn lg..umur da meningkat kene jga kesihatan lebih dr biasa...semoga aku sihat selalu...ku mohon pada yang maha Esa agar badan ku masih kuat untuk kerja dan jaga ank2..dn dapat tgok mereka berjaya termasuk ankku yg paling2 tua..(ain)...berjaya dlam pelajaran dan hidup mereka..tiada yg lebih aku rasa bahagia malainkan kejayaan mereka nanti dan doa ku agar mereka tidak melupakan jasa kedua org tua...amin...

No comments:

Post a Comment